4daagse 2026

Van 18 t/m 24 juli 2026 gaan zeven lopers de uitdaging aan: Met z’n zevenen lopen ze 30-40 km per dag en dat vier dagen lang. Het is een mooie persoonlijke prestatie. Dit jaar is ervoor gekozen er geen specifiek doel aan te koppelen, zodat de sponsoring volledig gericht kan worden op de Nacht van de Vluchteling.

De lopers bij de 4Daagse:

Annemiek Nelis

"... Ik loop voor de 6e keer de vierdaagse. Dit is de tweede keer dat we met de Rotaryclub lopen én voor een goed doel. Wat mij betreft een mooie combinatie: het is fijn om samen te trainen én ik doe hiermee ook iets voor een ander.

Joep van de Meer

Jacques Kirch

WIJ VOOR HEN

"Met het team van Rotaryclub Wageningen wandel ik De Nacht van de Vluchteling en De Nijmeegse 4daagse. Ik doe mee omdat we als Rotaryclub voor deze twee tochten twee mooie doelen voor ogen hebben en ik wil daar graag fysiek aan bijdragen. Tegelijkertijd gaan alle wandelingen ons, naast de nodige steun aan die goede doelen, ook enorm veel plezier en voldoening geven. En – niet onbelangrijk - de niet-wandelende Rotaryleden komen ons supporten! Zo werkt de hele Rotaryclub mee aan die goede doelen. En als je mij sponsort - dan draag jij ook bij. Bedankt!"

Pieternel Geurts

SAMEN HELPEN WE ELKAAR VOORUIT

“Ik ben door onze jongste zoon ‘aangestoken’; hij begon vier jaar geleden zomaar aan de 4Daagse. Met in mijn ogen minimale training heeft hij het toch gehaald! Bevangen door de 4Daagse-koorts heb ik toen besloten om vorig jaar mee te doen met het team van Rotaryclub Wageningen. Ik hoop op leuke uitdagende dagen, met mooie gesprekken en ontmoetingen tijdens het lopen. Een maand eerder doen we mee met De Nacht van de Vluchteling, waarmee we het werk van Stichting Vluchteling steunen. Daar ga ik voor. Voor mij is het belangrijk om het gevoel van saamhorigheid te ervaren. Doe je mee met jouw sponsorbijdrage?"

Ronald Oosterhuis

Theo Taen

MIJN KILOMETERS TELLEN VOOR MEER MENSEN MEE

"Mijn vrouw Pieternel is lid van Rotaryclub Wageningen en als ‘partner van’ wandel ik mee De Nacht voor de Vluchteling (20km) en De 4Daagse van Nijmegen (4×40km). Lopend voor mijn plezier met een impact voor een goed doel tellen mijn afgelegde kilometers voor meer mensen dan voor mij alleen. Hoe ik het ga volhouden? We trainen er al hard voor en een stuk Tompouce bij de start van elke trainingswandeling. De 35 km is dit jaar al weer een keer gehaald. Sponsor mij en ik zet er nog een streepje bij.”

Ludwien Marijnissen

"Ik ben zelf geen Rotarylid, maar loop graag mee met dit team. Het een bijzondere ervaring is om je met zoveel mensen verbonden te voelen tijdens het lopen."