Geef een bord

Actie: Geef een bord cadeau!

Rotary Wageningen organiseert op 22 oktober 2021 een fantastisch diner voor 100-150 mantelzorgers in de Grote Kerk in Wageningen. Een groot deel van de kosten wordt door Rotaryclub Wageningen. Maar ook andere organisaties sponsoren het diner: Auto Versteeg Buurman, Columbus koffie/thee/kookwinkel en Rotaryclub Wageningen-Bergpoort.  WageningenDoet ondersteunt ons initiatief.

Voor het nog openstaande bedrag is de actie ‘Geef een bord cadeau’ opgezet. Doneer een voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht of een héél menu.

Vanaf € 5,- kan het diner gesteund worden.

U kunt hieronder een gerecht of bord kopen voor de mantelzorger. Vul uw boodschap aan de mantelzorgers in bij het contactformulier hieronder, of stuur uw naam en boodschap voor de mantelzorgers door naar info@rotarywageningen.nl.

Mogelijkheden om bij te dragen

Wat is uw boodschap aan de mantelzorgers?

Schrijf een aardige woordje voor hen in het onderstaande contactformulier.

Waarom de mantelzorgers?

“Sinds het uitbreken van de coronacrisis hebben alle mensen in de zorg het erg zwaar gehad”, zegt Hans Brandwacht, voorzitter van de Rotaryclub Wageningen. “Maar mantelzorgers nog eens extra. Zij zijn vaak al zwaar belast, maar hebben het in deze corona-tijd extra zwaar omdat de dagbesteding of school voor de zorgvrager wegviel. Vaak is de zorg die een mantelzorger levert 7 dagen per week, 24 uur per dag. Daarom is het initiatief genomen om mantelzorgers een mooie avond te bezorgen. ”
Hans Brandwacht
Voorzitter Rotary Wageningen '20-'21

Schrijf hier uw boodschap!

Ander bedrag direct overmaken?

Wilt u liever gewoon een bedrag overmaken, dat kan naar rek.nr. NL49 ABNA 0447 9617 80, t.a.v. Stichting Community Service Rotary Club Wageningen o.v.v. Diner mantelzorgers. Deze Stichting van ons heeft een ANBI status, dus uw gift is aftrekbaar voor de belasting.

De boodschap voor de mantelzorgers kunt u hierboven bij het formulier invullen of mailen naar info@rotarywageningen.nl.