Nacht van de Vluchteling

Wandelen voor het goede doel

Team Rotary (0317) voor de vrijheid

Leden van RC Wageningen lopen in het weekend van 15/ 16 juni 2024 mee met De Nacht van de Vluchteling. Ze gaan de uitdaging aan en lopen 40 km in het donker, waarmee zoveel mogelijk geld ingezameld wordt voor levensreddende hulp voor mensen op de vlucht. Ook partners van de Rotarians lopen mee en steunen hiermee deze Nacht van de Vluchteling.

Wil je het team van Rotaryclub Wageningen aanmoedigen en het goede doel ondersteunen?

Lees hier het bericht hoe het geweest is >

Marion Derckx:

“De Nacht van de Vluchteling vind ik een fantastisch initiatief. Je zou maar de veiligheid van je thuis zien verdwijnen. Het zou maar zo erg worden dat je beslist te gaan lopen. Lopen naar een onbekende bestemming, niet wetend of je ooit terug kan komen, en als je terug komt, hoe je je thuis zal terugvinden. Ik heb vluchtelingen meegemaakt dicht bij huis en als onderdeel van mijn werk. Elke keer weer vreselijk imponerend. En als je dan in zo’n situatie terecht komt, dan hoop je dat er mensen zijn die je zullen voeden, drinken geven en hopelijk een plek om te schuilen. Humanitaire hulp is het minste dat de mensheid voor elkaar over zou moeten hebben. Dus met overtuiging ga ik die nacht 40 km lopen en zonder gêne vraag ik je dat te sponsoren.”

Sponsor uw favoriet, of het hele team

Klik op de foto’s hieronder als u een persoon wilt sponsoren of op de button rechts om het hele team te steunen.