Rotaryclub Wageningen bij Green Friday

Op 25 november 2022, geen black maar GREEN Friday in het centrum van Wageningen! Ook Rotaryclub Wageningen was van de partij op de Markt met hun duurzame initiatief. Dit jaar zetten wij ons in voor het beperken van plastic zwerfafval en het stimuleren van hergebruik van plastic. Om dit doel te ondersteunen is een supermooie puzzel gemaakt, getekend door onze Wageningse illustrator/ kunstenaar Henk van Ruitenbeek. De opbrengst van de verkoop van de puzzel wordt ingezet om het probleem van plastic zwerfafval in onze eigen omgeving aan te pakken. De puzzel à €19,95 is sinds deze week beschikbaar, dus degenen die vrijdag op de Markt de puzzel kochten hadden een primeur. Ook een puzzel hebben? De End Plastic Soup puzzel is vanaf heden ook te koop via deze website.